Tuesday, March 3, 2009

Article pertama ku...

Alhamdulillah... akhrnya aku mempunyai blog sendiri. mekasih kpd Bat kerana byk bg dorongan
utk aku wat blog nie. lgpn, member2 keliling aku ramai kaki blog.
klu ikut kepala aku, rase cam nk cari hosting, domain n wat website sndiri. bru stylo.heh3....
actually, dl aku pernah ade website sndiri (free hosting jer). tp dh lama x update. so aku harap blogspot nie akan memberi nafas baru yg akan mnggantikan website tu. blog aku nie x focus kt mane2 topic. tp aku harap blog aku nie dpt bg info yg berguna utk semua pembaca.

wat masa nie aku still blajo n timba pengalaman dlm web hosting, HTML, CSS n Javascript. Insya-Allah, bl aku dh cukup mahir kt mende2 alah tu, mgkin suatu hari nnt aku akan ade website sndiri.

-sye bdk bru belajar, klu salah tlg tunjukkan.

No comments:

Post a Comment